Grekland

- Hej allihopa! Sitter i varma grekland och ikvall far vi hem. Kanns konstigt att inte kunna skriva det sista bokstaverna i alfabetet men ni fattar nog vad det igentligen ska sta. Forlat for att jag inte har kunnat blogga men jag visste inte att det fanns en dator pa hotellet och det var nagot fel med datorn pa internetcafeet som jag skulle ha...

Har sa mycket att beratta om, men det gor jag mest nar jag ar hemma. Kan saga att i onsdagas var jag i Elfonissi (stavning?). Det ar en jattemysig strand med turkost vatten och mycket coraller att snorkla i. Se bilden nedan..

Men datortiden gar ut n u sa jag maste ga. PUSSAR!
FORRESTEN: Flyget gar till Stockholm inatt klockan halv tolv. Och jag ar hemma i Skelleftea klockan tio/elva imorgon.



ph: google

Kommentarer
Postat av: emeliedanielsson.

Du skulle ha tagit med dig mig i typ.. Resväskan eller något:(:(..

2011-07-22 @ 16:34:55
URL: http://emeliebettans.blogg.se/

Skriv några rader här:

Vad heter du? :
Spara?

E-postadress/Msn/Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0